Alakouluikäiset

Seurakunnan kerhot kevällä 2023

Kerhot ovat maksuttomia ja kaikille avoimia. Seurakunnan kerhotoimintaan sisältyy myös pieni hartaudellinen osuus.

Olokolo. 1-6.luokkalaisille. Tiistaisin 13-16.00. Seurakuntakeskuksen nuorisotila, Härkäläntie 1. Askartelua, pelailua ja vapaata oloa. Pieni yhteinen rauhoittumishetki aina kerhon loppupuolella. Olokoloon voit ottaa omat eväät mukaasi. Lisätietoja Annelta 044 721 4026.

Oinasjärven kerho, joka toinen torstai klo 14-15. 1-4.luokkalaisille. Oinasjärven koulun liikuntasalissa. Yhteistä tekemistä askartelun ja pelailun tiimoilta. Lisätietoja Anne.

Sählykerho, 1.-6.luokkalaisille. Torstaisin 15.30-16.30.  Matalan kynnyksen sählyä kirkonmäen koulun liikuntasalissa. mukaan liikuntaan sopiva vaatetus ja sisäpelikengät! suojalasit on hyvä olla. Omia mailoja ja palloja ei tarvita, mutta oman mailan saa halutessaan ottaa.