Perhekerho

Perhekerhossa istutaan hetkeksi alas, tavataan muita vanhempia ja lapsia sekä puuhaillaan leppoisasti yhdessä. Aluksi sytytetään hiljaisuuden kynttilät ja lauletaan Jumalan kämmenellä. Pysähtyminen ja hiljentyminen ovat tärkeitä niin lapsille kuin aikuisillekin. Perhekerho aloitetaan aina yhdessä. Useimmiten yhteisen alun jälkeen isommat lapset pääsevät puuhastelemaan toiseen tilaan ja aikuiset keskustelevat päivän aiheesta tai puuhaavat jotakin muuta. Yhteisen ohjelman jälkeen juodaan vielä rauhassa kupponen kuumaa. Perhekerho päättyy aina yhteiseen loppupiiriin. Sen jälkeen on hyvä jatkaa päivää ja nähdä taas uudelleen viikon kuluttua.

Perhekerho kokoontuu tiistaisin klo 10.00-11.30 seurakuntakeskuksen nuorten tiloissa. Perhekerhon ohjaajina toimivat nuorisotyönohjaaja Kirsi Härme ja varhaiskasvatuksen ohjaaja Johanna Teräväinen

Joka toinen kerta seurakuntakeskuksen pihalla vierailee perhekerhon päätteeksi kirjastoauto.

Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua.

Tervetuloa Jumalan kämmenelle!

Lataa tästä perhekerhon ohjelma keväälle 2024