Kirkolliset ilmoitukset 19.-28.3.2021

Kastettu: Urho Tapani Lyly, Aarre Armas Mikael Salminen, Atte Matias Yli-Puntari

Hautaan siunattu: Matti Antero Hätönen 72 v, Jussi Tapani Leppä 55 v

Kokoontumisrajoitusten vuoksi seuraavat tilaisuudet striimataan ja toteutetaan ilman läsnä olevaa seurakuntaa. Pääset mukaan: www.someronseurakunta.fi/eta:

Su 21.3. klo 10 sanajumalanpalvelus, Hintsa, Salomäenpää.

Su 28.3. klo 10 sanajumalanpalvelus

Viikolla 12 ei viikkomessua. Hiljaisella viikolla viikkomessut ma 29.3., ti 30.3. ja to 1.4. klo 18 Someron kirkossa sekä to 1.4. klo 14 Somerniemen kirkossa. Ennakkoilmoittautuminen päivystävälle papille (02-7214011) viimeistään viikkomessua edeltävänä päivänä klo 15 mennessä. Enintään 6 osallistujaa.

Koronasuosituksista johtuen kirkkoherranvirasto, taloustoimisto ja hautausmaatoimisto palvelevat toistaiseksi asiakkaita ensisijaisesti puhelimitse tai sähköisesti.
Välttämätöntä henkilökohtaista lähipalvelua on saatavissa ajanvarauksella.
Suositusten mukaisesti seurakunnan henkilöstö on mahdollisuuksien mukaan etätyössä.

Seurakunnan pääsiäislehti tulee jakoon K-Supermarket Härkätiehen, K-Market Somerolle, S-Market Somermaahan ja Someron Apteekkiin tai sen voi hakea myös seurakuntakeskukselta tiistaista alkaen.

Kiinnostaako sinua osallistua etänä diakonian kerhotoimintaan Kysy lisää diakoneilta, autamme teknisissä seikoissa.

Nuoret

Kaipaatko keskustelu- tai lenkkiseuraa? Haluatko tulla nuorisotilalle soittelemaan pianoa, kitaraa tai ukulelea? Vai olisiko kiva pelata bilistä, pingistä tai lautapelejä? jotain muuta? Ota yhteyttä Lauriin 0447214029. Seuraa myös instagramissa @someronseurakunnannuoret

Olokoloon voi osallistua vain ilmoittautumalla seurakunnan kotisivujen ilmoittautumislinkin kautta.

Ajanvaraus perheneuvojalle: Salon perheasiain neuvottelukeskus p. 044 774 5217 ti ja to klo 12–13, muina aikoina jätä viesti vastaajaan tai sähköposti: perheneuvonta.salo@evl.fi. Perheneuvontaa on mahdollista saada kotiin etäyhteyksin.

www.someronseurakunta.fi  p. 02 7214000