Aikuiset ja eläkeläiset

Seurakunta järjestää toimintaa kaikenikäisille

Jumalanpalvelukset

Päiväjumalanpalvelukset pääsääntöisesti klo 10 Someron kirkossa ja klo 13 Somerniemen kirkossa.

Kirkkotoiminta

Kirkossa järjestetään myös muita tilaisuuksia, kuten konsertteja, hartaushetkiä ja iltakirkkoja. Someron ja Somerniemen kirkkoa esitellään sopimuksen mukaan.

Vammaisklubi

kokoontuu kerran kuussa srk-keskuksen kokoushuoneessa. Yhdyshenkilönä on Elvi Ainalinpää, p. 040-739 7214.

Rukous- ja lauluillat

sanan ja rukouksen illat vuorottelevat rukous ja lauluiltojen kanssa, keskiviikkoisin klo 18 Svenssonilla (Vanhatie 20).

Sururyhmän

Sururyhmä on tarkoitettu sinulle joka olet kohdannut surua ja menettänyt läheisen lähiaikoina. Ryhmässä voimme keskustella luottamuksellisesti kuolemaan ja suruun liittyvistä ajatuksista, tunteista ja kokemuksista. Sururyhmä kokoontuu 8 kertaa.

Keskiviikkokerho

Valmistaa käsitöitä keskiviikkoisin Svenssonilla ( Vanhatie 20 ) tukien eri hyväntekeväisyyskohteita. Yhdyshenkilö on Raija Rasila

Torstaipiiri

Eläkeikäisille ja muille aikuisille kokoontuu parittomien viikkojen torstaisin klo 12 srk-keskuksen salissa 2. Yhdyshenkilö Heidi Sippo (kts. yhteystiedot edellä)

Ystäväparkki

Parillisten viikkojen torstaisin kello 12-14 srk-keskuksen kokoushuone.

Somerniemen päiväpiiri

joka toinen torstai klo 12. Somerniemen seurakuntalossa.

Koisthuhdan kultaisen iän kerho

Kerran kuukaudessa maanantaisin yhdyshenkilö Matti Helle p.0400 943 456